lunes, 26 de enero de 2009

TRES LETRAS, MAIS NADA

COUSAS DAS NENAS E NENOS DE VIDE



Xa contamos que estamos a preparar un poemiña de Gloria Fuertes para o día da Paz, eu pensaba que era ben doado, pois son TRES LETRAS MAIS NADA, pero ca! , é máis complicado do que parece. E non é por estar en portugués, non, é poñernos con elas e aparecer os atrancos: todo o mundo a pedir!!!!!!

  • Que si a queríamos traducida ao portugués. Feito
  • Que si tiñamos que escoitar o recitado en portugués. Feito
  • Que si tiñamos que telo grabado. Aprendido e feito.
  • Que si eu tamén quero grabar. Feito
  • Que si a temos que escribir. Feito.
  • Que as temos que debuxar.Feito
  • Que si temos que facer un colage. Feito.
  • Que si eu non sei escribir Z. Estamos nelo.
  • Que si hai máis palabras de 3 letras. Feito
  • Que temos que aprender todo o poema de memoria. Estamos nelo.
  • Que si podemos escribilo aos poucos. Imos indo.
  • Que si porque non facemos un cartaz enoooorme. Veremos.
  • Que si hai outros poemas tamén destas letras. Tamén veremos.

E agora, agora, veñen con QUEN É ESA SEÑORA!!!!!.

E a culpa foi miña. Para "contextualizar" o recitado enrolleime con: "Había unha vez unha muller que se chamaba Gloria Fuertes, que entrou nunha escola onde había moitos nenos e nenas....."

Deixeillo en bandexa. Aínda non terminara de contar a "historia" e xa tiña a Marta e Érika coa man arriba.

-E quen era esa señora?

¡¡¡¡Era tan fuerte, que daba gloria

e o pato cuá cuá cuá

tamén pregunta onde está

e por tres letras máis nada

teño toda esta liadaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Bueno, mañán quedamos con Gloria.


No hay comentarios: